Logo Konkusu Kosmetyczka RokuWobec nie słabnącego zainteresowania Konkursem Kosmetyczka Roku, zorganizowanym przez markę kosmetyczną Bielenda Professional, postanowiłam odpowiedzieć na kolejne najczęściej zadawane mi pytania.







Zapraszam do lektury:

Bardzo często odbieram gratulacje za zdobycie tytułu Najlepszej kosmetyczki w Polsce ;-)

To nie jest tytuł – Najlepszej Kosmetyczki w Polsce, lecz Kosmetyczki Roku. Nie uważam się za najlepszą. Jestem dobra. Twierdzę, że nie istnieje najlepsza kosmetyczka, najlepszy fryzjer, nauczyciel czy lekarz. Tak jak nie ma najciekawszych książek, najsmaczniejszych potraw czy najpiękniejszych ubrań. Każdy z nas, stosownie do swoich potrzeb i oczekiwań, musi wybrać dla siebie coś stosownie dobrego. Wzięłam udział w tym kosmetycznym współzawodnictwie. Teraz mogę stwierdzić z ogromną satysfakcją, że było warto :) Otrzymałam zaszczytny tytuł Kosmetyczki Roku 2013 Bielenda Professional, który odmienił moją rzeczywistość :)

Na czym polega moja filozofia prowadzenia biznesu.

Moja filozofia prowadzenia biznesu polega na… braku biznesowej filozofii. Nigdy nie zastanawiałam się, ile Gabinet ma przynieść mi zysków; wiedziałam jedynie, że ma przynieść zadowolenie z wykonywanej pracy, a moim Klientom – skuteczność. Chcąc nie chcąc, zysk sam się wygenerował ;) Z prowadzeniem Gabinetu Kosmetycznego jest jak z prowadzeniem domu. Gdy jest pachnący, lśniący czystością, panuje w nim miła atmosfera, gospodyni z serdecznością podejmuje każdego przybysza – chętnie odwiedzi się takie miejsce. Prowadzenie Gabinetu Kosmetycznego wiąże się dodatkowo z odpowiedzialnością za efekty zabiegowe, ale i potężną satysfakcją, gdy się je osiąga. Stworzyłam Gabinet od podstaw, stał się on moim drugim domem. Teraz zapraszam do niego Gości – Klientów.

Jak promuję Gabinet?

Czuwam nad tym, aby ceny zabiegów wykonywanych w moim Gabinecie Kosmetycznym były przyjazne dla kieszeni Klientów. Od kilku lat nie zmieniłam cennika zabiegowego. Nie współpracowałam również z serwisami internetowymi proponującymi zakupy grupowe. Uważam, że dobrze wykonana usługa musi kosztować! Jakość, higiena, skuteczność, pracochłonność mają swoją cenę.

W jaki sposób reklamuję swoje usługi?

Według mnie, najlepszą reklamą w kosmetyce jest sumiennie wykonana usługa. Każdego dnia dążę do tego, aby mój Gabinet Kosmetyczny kojarzył się Klientom ze skutecznymi zabiegami kosmetycznymi o szerokim spektrum działania. To dzięki Klientom mam NAJlepszą z możliwych promocję – z ust do ust. Ponieważ we współczesnym świecie wiele osób, zarówno nastolatkowie, jak i przedstawiciele starszego pokolenia, rozpoczyna poszukiwania specjalisty od internetu, dlatego zdecydowałam się na prowadzenie strony www. i kosmetycznego bloga. Nadało to mojemu Gabinetowi nowy, wirtualny wymiar; przyniosło satysfakcję i przyczyniło się w znaczący sposób do powiększenia grona Rodziny Klientów :)

Co sądzę o kupowaniu przez Klientów kosmetyków profesjonalnych?

Jeżeli kosmetyczka odmówi sprowadzenia Klientowi jakiegoś kosmetyku, to On kupi go w internecie. W internecie można kupić niemal wszystko. W ofercie internetowej, obok kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji gabinetowej znajdują się preparaty do kosmetyki domowej. To zrozumiałe, że Klienci pragną posiadać skuteczne kosmetyki. Kiedyś sama poprosiłam zaprzyjaźnioną fryzjerkę o kupienie profesjonalnego wosku do włosów. Jeżeli Klienci kupują profesjonalne kosmetyki nawilżające, odżywcze, rewitalizujące – nie ma zagrożenia; problem pojawia się, gdy do sieci trafiają kosmetyki, np. z kwasami owocowymi. Złuszczanie przy użyciu stężonych kwasów owocowych wymaga posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Takie zabiegi warto pozostawić kosmetyczkom, dla bezpieczeństwa, zdrowia i urody skóry.

Czy jestem zobowiązana promować kosmetyki Bielenda Professional?

Nie jestem zobowiązana do promowania kosmetyków Bielenda Professional. Jeśli dziele się zachwytem dla produktów tej marki kosmetycznej, to dlatego, że naprawdę mnie zachwycają. Uważam, że jest to oferta pielęgnacyjna wysokiej jakości. Od wielu lat sympatyzuję z tą marką kosmetyczną, ponieważ wykorzystuje zaawansowane technologicznie formuły pielęgnacyjne, wdraża efekty badań naukowych uhonorowanych przyznaniem Nagrody Nobla. To zresztą jest tylko jeden z wielu argumentów :)

Magia organizatorów konkursu Kosmetyczka Roku polegała między innymi na tym, że nic nie zostało mi narzucone. Nagrodę główną – samochód osobowy – mogłam odebrać w wersji fabrycznej lub z naklejonym symbolem Konkursu. Ponieważ wybrałam tę drugą wersję, zostałam zapytana, czy na samochodzie może być naklejone również logo Bielenda Professional. Odpowiedziałam, że tak, ponieważ dla mnie jest oczywiste, że konkursowe logo powinno wskazywać na Organizatora Konkursu. Za sprawą tak rozstrzygniętej decyzji mam zaszczyt podróżować autkiem udekorowanym finezyjnym kwiatem lotosu z nobilitującym napisem Bielenda Professional.

Więcej informacji o Konkursie Kosmetyczka Roku 2013 Bielenda Professional przeczytasz na moim blogu. Zapraszam do lektury:

oraz


2017-03-13T15:27:38+01:0017/02/2014|Kategorie: Kosmetyczka Roku|
Przejdź do góry